Categorie

Customer communication management (CCM)

CCM heeft betrekking op uitgaande communicatie van organisaties met hun relaties. De aard van deze communicatie is divers: relationeel, commercieel, informatief, supportgericht, etc. Ook de gebruikte media zijn divers. Papieren post, telefoon, fax en sms vallen hieronder, maar digitale kanalen zoals websites, e-mail, chat, social media en apps worden steeds meer toegepast. Wil je weten welke positie CCM inneemt binnen EIM, lees dan verder »

De customer experience: alleen leuk voor de bühne?

Als het gaat om klantcontact, durf ik mijzelf een kritische consument te noemen die veel waarde hecht aan een heldere en efficiënte communicatie. In de praktijk merk ik echter dat veel organisaties moeite hebben om…

Verizon integreert spraakinfrastructuur

NEW YORK – Verizon Enterprise Solutions lanceert een nieuwe samenwerkingsdienst die gebruikers van zijn netwerk in staat stelt om hun spraakinfrastructuur te integreren met een Microsoft Teams-omgeving. De…

Vijf redenen waarom senioren niet internetten

Vijf redenen waarom senioren niet internetten04-02-2019 | 10:42 | UTRECHT | RUBRIEK: BINNENLANDOnze maatschappij gaat er steeds vaker van uit dat iedereen internet heeft. Het klopt dat senioren bezig zijn met een…

Jongeren bellen liever niet

Uit onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction blijkt dat de meerderheid van de jongeren van 18 tot en met 30 jaar (Gen Now) liever een voice-, video- of tekstberichtje stuurt dan dat ze bellen. 38 procent …

Ruim driekwart van de mkb’ers gebruikt 3D-print in 2020

De meerderheid van de mkb’ers acht 3D-printtechnologie cruciaal om kosten te verlagen en flexibiliteit te verbeteren. Dat blijkt uit nieuw Europees onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Ricoh. De helft van de Nederlandse…

Digitaal marketing transformatieprogramma

TIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen, heeft vandaag aangekondigd een exclusief digitaal marketing transformatie programma voor organisaties met een indirect verkoopkanaal te lanceren. Het…

De toekomst van Customer Communication Management

“The Future is near”, horen je vaak zeggen. Bedrijven hebben de afgelopen jaren bakken vol data en informatie van hun klanten in hun CRM-applicaties en binnen hun eigen bronsystemen verzameld. Door de opkomst van…