Categorie

Customer communication management (CCM)

CCM heeft betrekking op uitgaande communicatie van organisaties met hun relaties. De aard van deze communicatie is divers: relationeel, commercieel, informatief, supportgericht, etc. Ook de gebruikte media zijn divers. Papieren post, telefoon, fax en sms vallen hieronder, maar digitale kanalen zoals websites, e-mail, chat, social media en apps worden steeds meer toegepast. Wil je weten welke positie CCM inneemt binnen EIM, lees dan verder »

Jongeren bellen liever niet

Uit onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction blijkt dat de meerderheid van de jongeren van 18 tot en met 30 jaar (Gen Now) liever een voice-, video- of tekstberichtje stuurt dan dat ze bellen. 38 procent …

Ruim driekwart van de mkb’ers gebruikt 3D-print in 2020

’s-Hertogenbosch, 4 oktober 2018 – De meerderheid van de mkb’ers acht 3D-printtechnologie cruciaal om kosten te verlagen en flexibiliteit te verbeteren. Dat blijkt uit nieuw Europees onderzoek, uitgevoerd in opdracht van…

Digitaal marketing transformatie programma

TIE Kinetix lanceert digitaal marketing transformatie programma voor channel organisaties in samenwerking met GoogleTIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen, heeft vandaag aangekondigd een…

De toekomst van Customer Communication Management

“The Future is near”, horen je vaak zeggen. Bedrijven hebben de afgelopen jaren bakken vol data en informatie van hun klanten in hun CRM-applicaties en binnen hun eigen bronsystemen verzameld. Door de opkomst van…

Klantcommunicatie; van technologie naar targeting.

auteur: Hans KaashoekAankoop ondersteunende communicatie richt zich op meer dan het alleen zenden en ontvangen van een boodschap. Het is een uitgekiend balanceerproces van het alleen verzenden van informatie tot het…