Categorie

Customer communication management (CCM)

CCM heeft betrekking op uitgaande communicatie van organisaties met hun relaties. De aard van deze communicatie is divers: relationeel, commercieel, informatief, supportgericht, etc. Ook de gebruikte media zijn divers. Papieren post, telefoon, fax en sms vallen hieronder, maar digitale kanalen zoals websites, e-mail, chat, social media en apps worden steeds meer toegepast. Wil je weten welke positie CCM inneemt binnen EIM, lees dan verder »

Alle klantcommunicatie in één overzicht

Communiceren met klanten, het kan op zo veel manieren. Ga voor jezelf maar eens na wat je dagelijks ontvangt: zakelijke e-mails, folders, berichten via social media… En welke berichten raken je nu echt? Precies.…

Lokale overheid moet werken aan haar vertrouwen

De gewone man heeft bijna geen vertrouwen meer in de politiek. Dat blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond in opdracht van Hart van Nederland in januari 2017. Het gat tussen politiek en inwoners lijkt daarmee groter dan…

Organisatie is grootste IM-obstakel in marketing

People, processen, technologie; de drie-eenheid werd tijdens het klantevenement van softwareleverancier Teradata Marketing Applications half juni in Londen in meerdere presentaties genoemd. Praten over omnichannel…

Mobiele patiënten laten databerg in zorgsector groeien

In de eerste helft van juni congresseerde in de Amsterdamse Beurs van Berlage de internationale top van de informatie experts in de medische sector. Onder de naam eHealth week werd het congres op grootse wijze gepromoot…