De toekomst van Customer Communication Management

Door de opkomst van allerlei nieuwe communicatietechnieken wordt het mogelijk direct en veel beter in te spelen op de directe communicatie- en informatiebehoefte van de klant.

“The Future is near”, horen je vaak zeggen. Bedrijven hebben de afgelopen jaren bakken vol data en informatie van hun klanten in hun CRM-applicaties en binnen hun eigen bronsystemen verzameld. Door de opkomst van allerlei nieuwe communicatietechnieken wordt het mogelijk direct en veel beter in te spelen op de directe communicatie- en informatiebehoefte van de klant.

Termen als Customer Experience en Customer Journey Mapping (CJM) vliegen je hierbij om de oren. Ik signaleer hierbij zelf echter wel een groot probleem. Ik weet uit ervaring dat grote ondernemingen de communicatie van hun eigen organisatie slecht in beeld hebben. Dit betekent dat zij eerst nog een hoop uitzoekwerk zullen moete...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook