Datakwaliteit, ABZ en Human Inference al 30 jaar samen

Human Inference, leverancier van oplossingen voor datakwaliteit, luidde onlangs tijdens de jaarlijkse Customer Day voor klanten en partners zijn 30-jarig bestaan in. Dat deden zij onder meer met ABZ, Human Inference-klant van het eerste uur. De samenwerking begon in 1986 bij de invoer van het Fraud and Information System Holland (FISH). Daarbij werd de eerste matching engine van Human Inference (nu onderdeel van Neopost) ingezet.

ABZ is een onafhankelijke internationale partner in de automotive en verzekeringsbranche. Als Trusted Third Party staat ABZ midden in de markt, werkt nauw samen met alle partijen en begrijpt wat er speelt. Vanuit deze positie kan ABZ precies de juiste verbindinge...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook