Klanten zijn nu slechter af dan 30 jaar geleden

Wat wil de gemiddelde klant van de gemiddelde leverancier? Opzouten met al hun gedoe. En gewoon leveren wat ze willen!

Wat wil de gemiddelde klant van de gemiddelde leverancier? Opzouten met al hun gedoe. En gewoon leveren wat ze willen! Dat is althans de mening van klantwaarde-expert en auteur Guido Thys in zijn nieuwste boek “Opzouten!”.

Hij vertolkt daarmee het sentiment van de vele consumenten en zakelijke klanten die massaal de klachtensites bevolken en televisieprogramma’s met horrorverhalen overstelpen. Tijdens het vooronderzoek voor zijn boek kwam hij tot de verrassende vaststelling dat er nog nooit een boek over klanten geschreven is vanuit het perspectief van de klant zelf. Hij zette zijn tekstverwerker dus in de wij-stand en viel van de ene verbazing in de andere.

“In de voorbije dertig jaar...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook