Organisatie is grootste IM-obstakel in marketing

People, processen, technologie; de drie-eenheid werd tijdens het klantevenement van softwareleverancier Teradata Marketing Applications half juni in Londen in meerdere presentaties genoemd. Praten over omnichannel marketing vraagt om praten over processen die informatiestromen in een bedrijf leiden en technologie die deze processen ondersteunt. Waar het vaak misgaat? Inderdaad, bij de mens. Die moet leren samenwerken, werken met technologie en op hun gemak zijn met data.

Grote bedrijven, zoals Forbes Media, Dell en Lloyds Banking Group, hebben vaak meerdere merken waar ze marketingcampagnes voor ontwikkelen. Het stroomlijnen van informatie en middelen voor het uitvoeren van marketing is c...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook