Wie weet de waarde van informatie?

De grootste uitdaging voor informatieprojecten is de organisatie zelf.

De naam was goed, de onderwerpen op zichzelf waren goed, de opkomst was met zo’n 120 deelnemers ook wel goed, maar toch... Return in Information was misschien net een beetje te veel van verschillende vakgebieden. Tussen de ‘dikke BI-verhalen’, ‘cloud’ en ‘klassieke document management’ zit toch nog te veel ruimte om eruit te kunnen halen wat dan de waarde van informatie is en hoe je daarmee toegevoegde waarde kunt creëren?

"Wie nu niet begrijpt dat informatie een #1 company asset is, heeft een probleem", sprak keynote Hans Kaashoek, managing partner Strategy Partners Nederland. "Alleen als u informatie sneller hebt dan een ander, in het juiste perspectief kunt plaatsen en de relevantie er...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook