Voldoen aan de digitale verwachting

Ervaring is alles voor eindgebruikers in dit digitale tijdperk.

Ervaring is alles voor eindgebruikers in dit digitale tijdperk. Dankzij technologie is een nieuw soort business gecreëerd, waardoor zelfs gevestigde merken voor een grote uitdaging komen te staan. Kun je geen premium digitale ervaring bieden? Dan kan iemand anders dat wel. In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, ligt de sleutel om dit te bereiken niet in investeringen vooraf.

Groeiende organisaties hebben de neiging om altijd te kijken naar ‘the next big thing’ als het gaat om technologie. Naarmate de technologie zich ontwikkelt, worden managers vaak verblind door de voordelen van het nieuwste SaaS-aanbod, in plaats van te investeren in hun bestaande it-middelen. Hierdoor zagen gebie...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Anderen lazen ook