Verbetering van klanttevredenheid door verbeterd inzicht in klantgesprekken

Nuance en CustomerPulse slaan handen ineen voor beste customer feedback-analyse op Nederlandse markt

Amsterdam, 14 februari 2018 – Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) en CustomerPulse gaan samenwerken om de best mogelijke spraakanalyses te kunnen leveren voor de Nederlandse markt. Dat hebben de bedrijven vandaag bekend gemaakt. Met de samenwerking wordt de kennis van spraakherkenning van Nuance gebundeld met de customer feedback-analyses van CustomerPulse, zodat bedrijven een nog beter inzicht krijgen in de klantgesprekken die medewerkers voeren.

CustomerPulse verzamelt en analyseert customer feedback door ‘slim’ naar klanten te luisteren. Uit de gesprekken die customer service medewerkers met klanten voeren, worden de belangrijkste en meest relevante onderwerpen gefilterd. Zo wet...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook