Van factuur tot debiteurenbeheer

Klanten stellen steeds hogere eisen aan de vorm van de inkomende factuur.

In de twee jaar dat ik productmanager ben bij PostNL heb ik de ontwikkeling van documentstromen tussen bedrijven razendsnel zien veranderen, vooral door de digitalisering. Bedrijven investeren in een online omgeving om dat mogelijk te maken. Ik merk daarbij ook dat het proces complexer wordt omdat klanten steeds hogere eisen stellen aan de vorm van de inkomende factuur. Als je hier niet in meegaat wordt je factuur niet of te laat betaald. En dat kost handenvol geld.

Door: Alfred Mulder *

Als productmanager heb ik het voorrecht om goed zicht te kunnen houden op wat er allemaal gebeurt in de markt. Ik hoor reacties van klanten, kijk naar trends en probeer die door te voeren in onze produ...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook