Unisys voorspelt een betere klantenservice banken door chatbots.

Unisys voorspelt dat ontwikkelingen in biometrische technologie en kunstmatige intelligentie de manier waarop financiële instellingen met klanten omgaan veranderen

Vooruitgang in AI-gestuurde chatbottechnologie maakt betere klantenservice en veiligheid mogelijk in tijden van transformatie
Schiphol-Rijk, 23 januari 2018 – De opkomst van fintech-startups en stemgestuurde kunstmatige intelligentie (AI) heeft klantverwachtingen van banken veranderd. Als gevolg daarvan kunnen financiële dienstverleners gebruikmaken van ontwikkelingen in beveiliging en voorspellende technologie. Daarmee worden ze efficiënter, wendbaarder en kunnen ze de klant een betere ervaring bieden. Zeker de kleinere en middelgrote banken die hun dienstverlening willen aanpassen, zullen daarvan profiteren. Dat voorspellen experts van Unisys.

"We zien de klantervaring als de belangrij...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook