Slecht functionerende IT kost 5 uur per week en veel frustratie

Updates, uitval en storingen

22,1% van de Nederlandse kantoorwerkers is niet tevreden over de prestaties van de IT-toepassingen waarmee dagelijks gewerkt wordt. 29,6% loopt er regelmatig tegenaan dat de IT-toepassingen, die ze nodig hebben om hun werk te kunnen doen, niet beschikbaar zijn door updates, uitval, storingen enzovoorts. Dit blijkt uit onderzoek van Citrix, uitgevoerd door PanelWizard onder 533 zogenoemde eindgebruikers (kantoormedewerkers buiten de IT-industrie).
Frustraties
Bijna de helft van de respondenten (45,7%) geeft aan regelmatig gefrustreerd te raken over de prestaties of de snelheid van hun IT-toepassingen, en 52,9% is ervan overtuigd meer werk gedaan te kunnen krijgen als hun IT-toepassingen alt...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Anderen lazen ook