SAVE THE DATE: 21 mei – Customer communication management congres: NCCC 2019

Congrescommissie: "Dit is het conceptprogramma"

Blok de datum nu al in uw agenda. 21 mei is het zover. Het NCCC is het jaarlijkse congres waar customer communication management centraal staat. Het onderwerp is dit jaar zo interessant dat het voor elke professional in het werkveld van Enterprise Information Management een must is om er bij te zijn. Met dank aan de congres commissie 2019 staat nu de eerste draft van het programma.

De congrescommissie bestaat uit:

  • Hans Dickerscheid, EDP, UnitedXperts/EIM Campus
  • Jan van der Weijden, Cvision
  • Ruben Lowenstein, Samsung
  • Melanie Stemerdink, CCMA/Inshared
  • David Gijbels. Thocc

Het thema is Digitisation Customer Service

Digitalisering veranderde de klantkanalen in rap tempo de afgelopen jaren. Wat heeft het ons gebracht en wat hebben wij daarvan geleerd? En wat gaat er vervolgens de komende 3 jaar veranderen? In dit geschetste kader delen inspirerende sprekers met u hun ervaringen, meningen én verwachtingen. Wij starten met een aantal sprekers en in twee rondes van interactiviteit beleeft u hoe uw mening aanscherpt.

Voor wie?

  • leidinggevende beslissers met betrekking tot customer communication management
  • adviseurs en beleidsmakers

U gaat er naar toe zodat u:

  • in één dag uw beeldvorming aanscherpt;
  • de ervaringen en inzichten van anderen meeneemt in uw besluitvorming;
  • een meer overwogen besluit neemt, u het risico van uw investering verlaagt en het rendement verhoogt.

Waarom wilt u dit niet missen?

  • u zult gemakkelijk contacten leggen met collega’s die met dezelfde vragen worstelen;
  • u zult er met plezier aan terugdenken;
  • u zult de bescheiden investering in tijd en geld snel terugverdienen.

Met wie gaat u?

Natuurlijk kunt u alleen gaan. Maar u kunt zich ook afvragen wie straks in de besluitvorming van de nieuwe investeringen belangrijk zijn. Daarom komen steeds meer deelnemers met collega’s van buiten de klantenservice-afdelingen waarmee zij hun kijk op de uitdagingen kunnen bespreken.

Datum en aanmelden

Utrecht, 21 mei 2019, 9.30 – 16.00 uur.

BESTEL NU UW EARLY BIRD TICKET

Aanmelden voor congresdeelname

Meer informatie over sponsoring: verkoop@vipdoc.nl

Programma

Wij hebben een fraaie line-up aan sprekers voor u. Sprekers die u inspireren, sprekers die u verbazen, uitdagen of zelfs irriteren. Wij zullen ze binnenkort bekend maken. De discussieleider is Hans Kardol, inhoudelijk en in staat om de diepte in te gaan om de onderste steen boven te tillen.

Het kader van de dag

Digitisation Customer Service: digitalisering veranderde de klantkanalen in rap tempo de afgelopen jaren. Wat heeft het ons gebracht en wat hebben wij daarvan geleerd? En wat gaat er vervolgens de komende 3 jaar veranderen?

In dit geschetste kader delen inspirerende sprekers met u hun ervaringen, meningen én verwachtingen .

1e ronde: Verleden-heden-toekomst

In een interactieve sessie met de sprekers gaat u onder begeleiding van Hans Kardol drie uitdagingen te lijf.

  1. Op jacht naar talent en tips hoe je de beste medewerkers kan blijven boeien.
    Wie de beste mensen heeft, kan gemakkelijker zijn doelstellingen realiseren en heeft een prettige werksfeer waardoor je met plezier naar je werk gaat. Maar je hoe werf je de beste nieuwe collega’s die bij je passen en met de skills die je nodig hebt? En misschien nog interessanter; hoe hou je de beste medewerkers vast?
  2. Tot waar doe je het in eigen beheer?
    Uitbesteden of niet? Een terugkerende vraag die vroeger vooral ging over de vraag wat is core business en wat niet? Nu is het meer de vraag hebben wij de kennis in huis of niet? Waar investeren wij zelf in en wat kunnen wij beter aan de marktpartijen overlaten? Een boeiend inkijkje in de overwegingen door twee collega managers. De een koos voor uitbesteden en de ander haalde het juist weer in huis. Waarom, je hoort het op dit congres.(12.00 – 13.00 uur: Lunch)
  3. Strateeg tegen de spagaat. Een oplossing voor klantcontact in relatie tot steeds lagere verkoopprijs.
    Steeds meer mensen stappen over van verzekeraar. Tegelijk ligt de verwachting steeds hoger. Hoe hou je de premie betaalbaar en behoudt toch zoveel mogelijk klanten? De uitdaging waar een zorgverzekeraar een boekje open doet.

2e ronde:Verleden-heden-toekomst

In een interactieve sessie met de sprekers gaat u onder begeleiding van Hans Kardol toekomstige uitdagingen te lijf.

  1. Uw robot of de mijne?
  2. AI in de toekomst
    Een paar gekke voorbeelden o.m. gepresenteerd door de Technische Universiteit van Eindhoven.
  3. Waarom ik de CCMA Award heb gewonnen
    Mijn case die door mijn vakgenoten werd gekozen tot de beste en meest inspirerende voorbeeld. De CCMA organiseert elke jaar de verkiezing van de Contact Center manager van het Jaar.
  4. Waar staan wij nu op ethisch gebied?
    De schandalen van Facebook en andere ethische vraagstukken als gevolg van het inzetten van de beschikbare technologie. Het Cambridge Analitica schandaal over het verhandelen van de persoonsgegevens en de verrijkingen van persoonlijke gegevens.

Over NCCC

Het Nationaal Customer Contact Congres is ooit gestart als het call center managers congres. Het is het oudste en belangrijkste onafhankelijke congres dat in de Benelux wordt gehouden voor de klantcontact professionals en is nu toe aan de 23ste editie maar nog altijd even vernieuwd als bij de start.

Al meer dan 5000 deelnemers bezochten dit congres. Het jaarlijkse evenement is voor velen een ontmoetingsplaats waar nieuwe contacten worden gelegd en een plaats waar veel ervaringen worden uitgewisseld. Het is ook het podium waar nieuwe leveranciers oor kregen voor hun oplossingen. Het NCCC heeft zo een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de branche en de kwaliteit van de klantenservice in de Benelux.

Sponsoring? 

Wij hebben een interessant voorstel voor u. Mail ons op verkoop@vipdoc.nl

Anderen lazen ook

Laat een bericht achter