Samsung, Teleperformance en Building Blocks lanceren AI customer care-oplossing

Oplossing voor klantcontact zet machine learning en kunstmatige intelligentie in

Samsung, Teleperformance en Building Blocks ontwikkelen samen een innovatieve service-oplossing: Collective Memory. De oplossing voor klantcontact zet machine learning en kunstmatige intelligentie in en ‘voorspelt’ antwoorden op basis van eerdere ervaringen.

“Het aantal vragen dat bij ons binnenkomt, is groot. Tegelijkertijd willen wij er voor zorgen dat consumenten goed, persoonlijk én snel geholpen worden,” zegt Daan van der Mijden, Director Customer Service bij Samsung Electronics Benelux. “Om ervoor te zorgen dat consumenten niet onnodig hoeven te wachten, wij de juiste vragen stellen en samen tot een oplossing komen, introduceren wij samen met Teleperformance en Building Blocks, Coll...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Anderen lazen ook