Pega Customer Service biedt nieuwe mogelijkheden voor digitaal berichtenverkeer

Gebruikers kunnen nu via elke willekeurige berichtenapp met hun klanten communiceren

Pegasystems, softwareleverancier van digital transformation toepassingen, introduceert nieuwe mogelijkheden voor digitaal berichtenverkeer binnen Pega Customer Service. Gebruikers kunnen nu via elke willekeurige berichtenapp met hun klanten communiceren.

Pega Customer Service gebruikers kunnen vrijwel elk kanaal voor chat en berichtenverkeer zoals Facebook Messenger, Twitter Direct Messaging, Apple Business Chat, Google RCS en toekomstige kanalen, eenvoudig integreren. Dit betekent dat klantcommunicatie en een efficiënt klantcontact via elk willekeurig kanaal nu en in de toekomst verzekerd is.
Pega Customer Service beheert centraal alle berichtkanalen
Communicatie via chat en messaging ...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Anderen lazen ook