Meer weten is meer investeren

Meten is weten kan ook sentimenten losmaken in de samenleving.

Meten is weten. Het is de kreet die we in VIP heel vaak hebben opgevoerd. Hoe meer je weet, hoe beter de beslissingen zijn die we nemen. Hoe meer informatie je hebt over de geschiedenis van een klant, hoe beter je volgende aanbod kan zijn. Meten is weten kan ook sentimenten losmaken in de samenleving, zoals onlangs bij de staandehouding van rapper Typhoon. Laten we hier eens naar kijken vanuit het perspectief enterprise information management.
Meten is weten
Wanneer je weet hoeveel mensen bellen nadat zij de energiejaarafrekening krijgen, dan kun je het callcenter daarop inrichten en het uitzendbureau een seintje geven. En wanneer een luxe herenmodezaak zijn deuren opent en een dure brochu...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook