Masterclass – De wereld van Google & Wetgeving

Leidraad voor juridische aspecten van online marketing

Online marketingbureau Smart IM organiseert dit najaar weer een Masterclass, ditmaal in samenwerking met maatgevend advocatenkantoor The Law Factor. In de komende kennissessie zullen de juridische aspecten van online marketing centraal staan.

Het juridische aspect van online marketing luistert nauw, en maar weinig ondernemers zijn op de hoogte van de voorschriften. CEO Bas de Goeje: “De veranderingen binnen de AVG-wetgeving, Google met eigen richtlijnen; vele e-commercespecialisten zien door de bomen het bos niet meer. Goede intenties zijn bij lange na niet meer genoeg om staande te blijven in het woelige landschap van de online marketing wet- en regelgeving.” Daarom geeft Smart IM in de nieuwe Masterclass juridisch onderbouwd advies en wordt er met innovatieve blik gekeken naar veelvoorkomende valkuilen en vraagstukken in de onlinesector.

Smart IM bundelt krachten

Smart IM is met meer dan 16 jaar ervaring één van de grondleggers van de Nederlandse internetmarketing. Met unieke eigen technologie, interne tooling en het deskundig inzetten van big data, is het data-driven bedrijf marktleider op het gebied van SEO en toonaangevend op het gebied van SEA, CRO en content.

De online disciplines beheerst Smart IM als geen ander, en voor professioneel inzicht in het specialistische domein van de rechtspraak slaan zij nu de handen ineen met The Law Factor. ‘Vindingrijk’, ‘creatief’ en ‘ondernemend’ zijn de woorden die The Law Factor het meest aanspreken. Het advocatenbureau is dan ook al jarenlang expert in het begeleiden van business innovators.

Deelnemers verrijken met inzicht en innovatieve kennis

Advocate Marloes Meddens-Bakker van The Law Factor vertolkt een rol als keynote-spreker en zal juridisch zwaarwegende kwesties kristalhelder toelichten. Deskundige inhouse sprekers, waaronder Team Lead SEO dr. Alexander van Aken, leveren daarnaast een waardevolle bijdrage gebaseerd op diepgewortelde know-how. Zij gaan de diepte in over de valkuilen van Google Analytics, Google Compliancy en hoe de wettelijke regels zich verhouden tot de richtlijnen van Google.

De Masterclass vindt plaats op 20 en 21 november te Hilversum. Inschrijven voor de Masterclass – De wereld van Google & Wetgeving kan via de website van Smart IM.

Anderen lazen ook

Laat een bericht achter