Legacy-systemen belemmeren klantenbinding

Bijna een kwart (24 procent) van de financiële dienstverleners wereldwijd loopt het risico achterop te raken bij de concurrenten omdat legacy-systemen niet in staat zijn gepersonaliseerde diensten te ontwikkelen. Dat blijkt uit onderzoek van Marketforce. De studie werd uitgevoerd in opdracht van Pegasystems en Cognizant.

Het onderzoek - over de uitdagingen en kansen waarmee de financiële sector wordt geconfronteerd als gevolg van snelle technologische veranderingen - werd gedaan in 56 landen onder 500 leidinggevenden in de financiële diensten- en verzekeringsbranche. De uitkomsten tonen aan dat een meerderheid binnen de financiële sector plannen heeft om gegevens van aangesloten mobiele a...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook