Klantcontacten zijn dé trigger voor actie in de organisatie

Er is in het bedrijfsleven en binnen de overheid nog veel winst te boeken.

Belangrijke argumenten om te streven naar een optimaal digitaal werkende organisatie zijn de klant (burger, bedrijf, consument) tevreden stellen en meer zelfredzaam te maken. Hij staat zelf aan het roer en bepaalt of, in welk tempo en hoe hij met een organisatie informatie wil uitwisselen. Dat geeft hem een goed gevoel. Als alles goed verloopt, heb je een tevreden klant die terugkomt.
Er zijn er veel die nog weinig idee hebben waar ze naartoe willen met hun digitaliseringsdrang.
"Dat zijn we privé al aardig gewend. Kijk maar naar e-commerce bedrijven en webwinkels", aldus Jan Kooiker en Jackie van de Loo, partners bij BM Consultants, specialist in digitale oplossingen om de verwerking van ...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook