Hoe zet je archiefbeheer weer op de kaart

Hoge prioriteit voor informatiemanagement en archiefbeheer niet vanzelfsprekend voor het bestuur.

Als Documentair Informatie Voorziening (DIV) medewerker zit u in een interessant en dynamisch spannigsveld. Enerzijds heeft u te maken met krimpende budgetten en veranderende processen en anderzijds zijn er de groeiende belangen voor een juist, duurzaam archiefbeheer.

Hoe zorgt u ervoor dat u archiefbeheer binnen uw organisatie weer op de kaart zet zodat ook de rest van de organisatie het belang van dit vakgebied inziet en hieraan de juiste prioritering meegeeft?

Door: Rowenna Hameleers-Ronckers, Business Consultant bij BCT
Vroeger
Traditioneel zit de afdeling DIV vooral aan de achterkant van het proces. De handelingen worden door verschillende afdelingen binnen de organisatie gedaan...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook