Hoe ONVZ persoonlijker advies kan geven

Oracle Health Insurance Back Office en Service Cloud helpen ONVZ aan beter klantinzicht voor persoonlijke service

Door gebruik te maken van Oracle Health Insurance Back Office en Oracle Service Cloud wist zorgverzekeraar ONVZ tijd te besparen op het onderhoud van zijn backofficesysteem. Bovendien heeft de zorgverzekeraar nu de middelen om klanten op persoonlijk niveau te voorzien van advies en service – en is ONVZ ervan verzekerd dat zijn systemen altijd compliant zijn, ook in de toekomst. Bij de implementatie van de cloudoplossing werd de zorgverzekeraar ondersteund door Oracle-partner Truston.

ONVZ is een zorgverzekeraar die 450.000 verzekerden bedient. De organisatie richt zich met name op klanten die bewust kiezen voor een gezond leven. In klantwaarderings-onderzoeken staat de zorgverzekeraar op ...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook