Frama Nederland introduceert nieuwe toekomstvisie

Frama Nederland introduceert een nieuwe website en bedrijfslogo als onderdeel van zijn herpositioneringstrategie. De nieuwe look en feel illustreert toekomstvisie met meer focus op service rondom online postverwerking, verzending en persoonlijke communicatie. Dit sluit aan bij de transformatie die het bedrijf doormaakt van marktleider in frankeermachines, naar een organisatie met meer focus op service rondom de genoemde activiteiten. Het doel is om een optimale schakel te zijn tussen de verzender en de ontvanger in het MKB.

Om zich te profileren als de partner voor alle postzaken, heeft Frama de online portal ‘MijnFrama’ ontwikkeld waar tal van nieuwe diensten beschikbaar zijn. Onder meer...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook