Digitale service doorslaggevend bij klantervaring

Picnic wint Beste Service Award en verslaat gevestigde supermarkten op serviceaspect

Gisteravond zijn veertien Nederlandse dienstverleners beloond met een Beste Service Award van Opiness, een consumentenprijs alleen bepaald door klantbeoordelingen. De best presterende dienstverleners van Nederland in 2017 blinken uit in het voorop lopen met technologie waarmee zij hun klanten snelheid en gemak bieden en daarmee tijdwinst. Opvallende nieuwkomer is dit jaar Picnic die binnen het segment supermarkten de gevestigde orde flink achter zich te laat op klantbeleving.

Alle 2017 winnaars zijn: Allsecur, Bol.com, Ditzo, Holland America Line, Italiëplein, Fuif.nl, Knab, Transavia, UnitedConsumers, Vliegtickets.nl XS4all, Picnic en Youfone. De winnaars scoren hun hoge rapportcijfers d...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week, of bekijk de collectie open artikelen.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook