Customer Identity & Access Management 2019

Beheren, beschermen en beveiligen van externe klantidentiteiten

Het Customer Identity & Access Management congres geeft u inzicht in het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteit van uw externe klanten. In de huidige digitale wereld spelen een optimale ‘Customer experience’ en het winnen van klantvertrouwen immers een steeds belangrijker rol. Klanten verwachten een snelle, veilige en naadloze klantervaring.

De centrale vraag die tijdens het congres beantwoord wordt is: “Hoe kan mijn klant op een eenvoudige en plezierige manier zijn weg vinden op mijn platform, terwijl zijn/haar identiteit optimaal beschermd en beveiligd is?”

Om tot een antwoord op deze centrale vraag te komen zal vanuit verschillende invalshoeken ingegaan worden op de uitdagingen die zich hierbij voordoen.

Onderwerpen die aanbod komen tijdens dit congres

  • Security- en privacy-uitdagingen
  • Registratie- en inlogprocessen
  • Identificatie, authenticatie, verificatie en autorisatie
  • Compliancy
  • Architectuur en standaarden Customer experience
  • Awareness & cultuur
  • Technologische ontwikkelingen (Biometrics, AI)

Vragen waarop u antwoord zult krijgen

  • Hoe zorg ik ervoor dat een optimale klantbeleving en veiligheid samen gaan?
  • Hoe manage ik de toestemming van het gebruik van klantgegevens op een juiste manier? (Consent lifecycle management)
  • Wat is het belang van een gedegen CIAM beleid voor mijn organisatie?
  • Hoe manage ik onze silo’s met klantdata om tot een compleet en homogeen klantprofiel te komen?
  • Hoe kunnen zaken als Biometrics, Single Sign On (SSO), Multi Factor Authenticatie (MFA), Scalability en API’s helpen bij het creëren van een optimale Customer Experience?
  • Hoe blijf ik toekomstbestendig op CIAM gebied?

De primaire doelgroep

Het congres richt zich op een hoogwaardige doelgroep van eindgebruikers (managers, senior specialisten en andere functies in de DMU) die op de hoogte willen blijven van de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Identity & Customer Data Management en betrokken zijn bij het uitzetten van de strategie van hun organisatie.

De beoogde doelgroep voor dit congres bestaat uit eindgebruikers (dus personen die geen commerciële functie hebben bij een IT-organisatie) met onder andere de volgende functies:

  • (C)IAM Managers
  • IT Security/Risk Managers
  • IT-Architects
  • (Chief) Data Officers, (Data) Privacy Officers, Data scientists
  • Digital Officers, IT Developers,  Programma Managers
  • Informatiemanagers, Business Informatie Analist s

Deelname aan onze congressen is kosteloos voor senior medewerkers, managers en directieleden die werkzaam zijn bij eindgebruikersorganisaties.

Stagiaires, werving & selectie bureaus, et cetera hebben niet de mogelijkheid om kosteloos aan dit congres deel te nemen.

Over het congres

Tijdens het CIAM congres krijgt u informatie over het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteiten van externe klanten. Hierbij kijken we naar de techniek die hiervoor nodig is, maar ook naar mensen, processen en de organisatie. Het congres gaat dus niet alleen over ICT, maar ook over proces- en cultuurveranderingen binnen de organisatie.

Praktische informatie

  • Datum: 2 oktober 2019, van 8:30 tot 17:15 uur
  • Locatie: Congrescentrum 1931, Oude Engelenseweg 1, ‘s-Hertogenbosch
  • Meer informatie en aanmelden: klik hier
Anderen lazen ook

Laat een bericht achter