Consumenten willen effectievere chatbots bij klantenservice

Nuance heeft nieuwe innovatieve stappen gezet in omnichannel klantgesprekstechnologie.

Nuance is deze week prominent deelnemer aan de Opus Research Intelligent Assistants Conference in Londen waar topmensen van het bedrijf hun visie en ervaringen delen over de manier waarop intelligente oplossingen voor klantinteractie op basis van artificial intelligence de klantbeleving versterken.

Vanaf de Opus Research Intelligent Assistants Conferentie kondigt Nuance Communications aan nieuwe innovatieve stappen te hebben gezet in omnichannel klantgesprekstechnologie met verbeteringen van het inhoudelijke kennisniveau van virtuele assistent Nina. De nieuwe Starters Packs voor Nina biedt organisaties de mogelijkheid intelligente virtuele assistenten in te zetten met specifieke vakkennis...

De rest van deze pagina is alleen beschikbaar voor abonnees ...

Log hieronder in als u een account heeft. Geen account? Neem dan vrijblijvend een gratis proefabonnement van 1 week.

Let op: heeft u nog een actief abonnement op het 'oude' VIP Magazine, dan kunt u dat gratis omzetten naar een online account.

Anderen lazen ook