Categorie

EIM - enterprise information management

EIM betreft het gestructureerd beschrijven, opslaan, beheren en ontsluiten van informatie binnen een organisatie of samenwerkende groep organisaties. Dit ter vergroting van de operationele efficiëntie, transparantie, inzicht en overzicht. Lees meer over EIM »

Customer Communication en waar staan we nu?

De “wereld van de communicatie” is de afgelopen jaren flink veranderd. Was het in het verleden altijd “offline” communicatie via print, e-mail of middels een PDF in de Berichtenbox, nu komt de focus veel meer te liggen…

Informatie is als water: hoe kan je dat beheersen?

Deze grote uitdaging kennen we maar al te goed: informatie is als water, het stroomt alle kanten op en zoekt de weg van de minste weerstand. Hoe kunnen we vat krijgen op al dat water? Onlangs heeft Veenman voor klanten…

Klanten zijn nu slechter af dan 30 jaar geleden

Wat wil de gemiddelde klant van de gemiddelde leverancier? Opzouten met al hun gedoe. En gewoon leveren wat ze willen! Dat is althans de mening van klantwaarde-expert en auteur Guido Thys in zijn nieuwste boek…

Hiërarchische bedrijven doen het slechter

Verspreide informatie, systeemdiversiteit in informatiebeheer en de resulterende informatiesilo's zijn immense uitdagingen voor 75 procent van de ondervraagde bedrijven in de marktonderzoeksserie ECM Insights…

Bibliotheeksysteem Folio breidt uit met Jisc

Folio, een community die opgericht is voor de ontwikkeling van een open source bibliotheekserviceplatform (Library Services Platform, LSP), gaat samenwerken met Jisc. Jisc, expert op het gebied van digitale technologieën…

Bijna kwart doorgelaten e-mail onveilig

De ingebouwde beveiligingssystemen van e-mailproviders zijn niet opgewassen tegen de groeiende dreiging van hackers en cybercriminelen. Bijna 25 procent van door e-mailproviders 'goedgekeurde' en doorgelaten e-mail is…