Categorie

EIM - enterprise information management

EIM betreft het gestructureerd beschrijven, opslaan, beheren en ontsluiten van informatie binnen een organisatie of samenwerkende groep organisaties. Dit ter vergroting van de operationele efficiëntie, transparantie, inzicht en overzicht. Lees meer over EIM »

Klantcommunicatie; van technologie naar targeting.

auteur: Hans Kaashoek Aankoop ondersteunende communicatie richt zich op meer dan het alleen zenden en ontvangen van een boodschap. Het is een uitgekiend balanceerproces van het alleen verzenden van informatie tot het…

Amsterdammers willen misdaden aangeven met social media

Een groot deel van de inwoners van Amsterdam (43 procent) wil sociale media gebruiken voor aangifte van misdaden, als dat eenvoudiger zou zijn dan dat dat nu is. Dat blijkt uit het Safe Cities-onderzoek van Unisys. Als…

Auto die zelf het schadeformulier invult?

Na een auto-ongeluk kan het soms dagen duren voordat de verzekerings-maatschappij de schade heeft opgenomen. T-Systems en de Zwitserse start-up Spearhead brengen de tijd die nodig is voor een schadeafhandeling terug tot…

Customer Communication en waar staan we nu?

De “wereld van de communicatie” is de afgelopen jaren flink veranderd. Was het in het verleden altijd “offline” communicatie via print, e-mail of middels een PDF in de Berichtenbox, nu komt de focus veel meer te liggen…